GRATIS BEZORGING IN HEEL NEDERLAND! (van toepassing op online bestellingen.)

Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, sturen wij deze door naar onze externe bezorgdienst. Zij zullen de werkdag na uw bestelling telefonisch contact opnemen om een bezorgafspraak te plannen, aan hen kunt u ook uw voorkeur doorgeven.

Wij bezorgen het door u bestelde product op de begane grond of een appartementencomplex met lift. De weg naar binnen dient vrij te zijn van obstakels en indien uw huis is voorzien van kwetsbare vloeren is dit uitsluitend op eigen risico.

LET OP!

Indien u geen gebruik maakt van onze bezorging, zult u bij reparatie het apparaat zelf bij ons moeten brengen. Uitsluitend van toepassing op ons gebruikt witgoed. Nieuw en B-keus apparatuur zal bij reparatie door de fabrikant aan huis gerepareerd worden, tenzij anders overeengekomen.

Eigen vervoer is op eigen risico

Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade wat het apparaat oploopt tijdens vervoer door het niet op de juiste manier, niet zorgvuldig vervoeren van het apparaat.


APPARAAT NAAR BOVEN TILLEN

Wilt u het apparaat op de 1e of 2e verdieping geplaatst hebben?

1e verdieping 2e verdieping 3e verdieping of hoger
Met uw hulp €19,95 €25,- €35,-
Twee medewerkers €25,- €35,- €45,-

Een apparaat dient op de juiste en zorgvuldige manier getild/ verplaatst te worden om schade te voorkomen.


UITPAKKEN EN AANSLUITEN

Wilt u dat onze werknemer(s) uw apparaat uitpakken en aansluiten? Dit is bij ons uiteraard mogelijk!

Wasmachine of wasdroger GRATIS (Aansluiting met trekschakelaar €29,95)
Vaatwasser vrijstaand GRATIS
Vaatwasser inbouw/ onderbouw of koelkast inbouw €79,-
Koelkast of vrieskast(kist) vrijstaand GRATIS
Oven, magnetron of kookplaat inbouw €49,95
Gasfornuis €29,95
Inductie of keramisch fornuis €39,95

LET OP:

Bij aankoop van een fornuis of inbouw kookplaat wordt geen aansluiting standaard meegeleverd door de producent. U dient altijd zelf de juiste aansluiting (gasslang of stroomkabel) hiervoor te bestellen.


OUDE APPARAAT GRATIS AFGEVOERD!

Wilt u dat wij uw oude apparaat meenemen? Dat kan bij ons GRATIS

Verwijderingsbijdrage koelingen €9,95


RETOURNEREN

Bent u toch niet helemaal tevreden met uw aankoop? U kunt een product retourneren mits deze in originele verpakking en ongebruikte staat is.

Bkeus en Gebruikt apparatuur kan enkel omgeruild worden of u kunt een tegoedbon ontvangen.

Retourneren is op eigen kosten. Wilt u voor groot huishoudelijk apparatuur gebruik maken van onze ophaalservice? Hiervoor wordt €49,95 in rekening gebracht.


SCHADE BIJ LEVERING

Bij aankoop van een product trachten wij (tenzij vermeld staat dat het om een showroom of b-keus gaat) het product vakkundig en onbeschadigd af te leveren. Het kan, om welke reden dan ook, voorkomen dat een product beschadigd blijkt te zijn. Neemt u bij schade aan het product binnen 24uur per email of telefonisch contact met ons op. In overleg met u gaan we bepalen of we het beschadigde deel kunnen vervangen of dat we u een financiële vergoeding voorstellen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade wat is opgelopen tijdens bezorgingen door een externe bezorgdienst. Deze dienen onderling tussen de consument en de externe bezorgdienst opgelost te worden.

MELDEN VAN SCHADE EN STORING 

U kunt uw schade of storing telefonisch of per e-mail melden bij onze klantenservice. Na ontvangst wordt op basis van de aard van de melding besloten hoe het probleem het beste en op de snelste wijze verholpen kan worden. Wij zullen u hier telefonisch of per e-mail over inlichten.