GRATIS BEZORGING IN HEEL NEDERLAND! (van toepassing op groot huishoudelijk assortiment/ witgoed, overig vanaf aankoopbedrag €100,-)

Groot huishoudelijk – Witgoed

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij deze door naar onze externe bezorgdienst. Zij zullen u de werkdag na uw bestelling telefonisch contacteren om een bezorgafspraak te plannen. U kunt aan hen ook uw voorkeur doorgeven.

Wij bezorgen het door u bestelde product op de begane grond of in een appartementencomplex met lift. De weg naar binnen moet vrij zijn van obstakels. Indien uw huis is voorzien van kwetsbare vloeren, is het bezorgen van het product op eigen risico.

Let op! Vanwege de huidige situatie kan de levertermijn afwijken van wat u normaal van ons gewend bent. Samen staan we sterk!

Als u geen gebruik maakt van onze bezorgdienst, dient u het apparaat zelf bij ons te brengen voor reparatie. Dit is alleen van toepassing op ons gebruikt witgoed. Nieuwe en B-keus apparatuur worden bij reparatie door de fabrikant aan huis gerepareerd, tenzij anders overeengekomen.

Eigen vervoer is op eigen risico.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan het apparaat tijdens het vervoer als het apparaat niet op de juiste manier wordt vervoerd of niet zorgvuldig wordt behandeld.

Klein huishoudelijk, Elektronica & Accessoires
Op werkdagen voor 16.00 besteld is meestal de volgende werkdag in huis! Zodra een bestelling is verzonden ontvangt u hiervan een verzendbevestiging en Track&Trace. Wij maken gebruik van PostNL, DHL of DpD. Houdt uw Track&Trace code in de gaten voor de actuele status van de bestelling.

Ophalen in de winkel
U kunt uw bestelling vaak de volgende dag ophalen in de winkel. Wij zullen na het ontvangen van uw bestelling telefonisch contact opnemen zodra uw bestelling klaar staat.
De bestelling ligt tot 5 dagen na de aangegeven ophaaldatum. Bestellingen dienen vooraf betaald te zijn om deze voor u te kunnen reserveren.


APPARAAT NAAR BOVEN TILLEN
Kiest u ervoor het apparaat door ons naar de gewenste verdieping te tillen via de trap?

  • Wilt u gebruik maken van een verhuislift, dan dient u dit zelf vooraf regelen.
  • Zorg er altijd voor dat de plek voor je nieuwe aanwinst goed bereikbaar is via de trap (geen vlizotrap).
  • Let op: Amerikaanse koelkasten kunnen we door de omvang geen treden op tillen. Ook niet op een trap voor de deur of een opstapje in huis.

Wilt u dat het apparaat voor u wordt getild? Dan rekenen wij standaard een tilservice van 49 euro.

Een apparaat dient op de juiste en zorgvuldige manier getild/ verplaatst te worden om schade te voorkomen.


UITPAKKEN EN AANSLUITEN
Wilt u dat onze werknemer(s) uw apparaat uitpakken en aansluiten? Dit is bij ons uiteraard mogelijk!

Als u uw product wil laten inbouwen, de deur van de koelkast omdraaien of nieuwe wasmachine aan laten sluiten op een trekschakelaar dan kunnen wij dit uiteraard regelen voor u. Deze service kunt u direct bij op de pagina van het product naar keuze erbij bestellen.

  • Bezorgingen met installatie kan meestal binnen 3 werkdagen plaatsvinden, tenzij u dit later wilt.
  • U dient zelf te zorgen dat daar de plek voor is. Onze monteur maakt deze ruimte niet en past de opstelling van je keuken niet aan. Deze klusjes dient u van tevoren zelf te (laten) doen.
  • Wanneer u kiest voor inbouwservice, bouwen we het oude apparaat voor u uit en nemen deze mee als u dat wenst.
  • We moeten het apparaat direct kunnen aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken dus geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.

LET OP:
Bij aankoop van een fornuis of inbouw kookplaat wordt geen aansluiting standaard meegeleverd door de producent. U dient altijd zelf de juiste aansluiting (gasslang of stroomkabel) hiervoor te bestellen. (Ook bij ons verkrijgbaar)

Wasmachine of wasdroger, vrijstaand vaatwasser €19,-
Koelkast deuromzetten €29,-
Vaatwasser inbouw/ onderbouw of koelkast inbouw €109,-
Koelkast of vrieskast(kist) vrijstaand €19,-
Oven, magnetron of kookplaat inbouw €69,-
Gasfornuis €39,-
Inductie of keramisch fornuis perplex aansluiting €49,-

 


OUDE APPARAAT GRATIS AFGEVOERD!
Wilt u dat wij uw oude apparaat meenemen? Dat kan bij ons GRATIS! Uw oude apparaat wordt gerecycled, samen zorgen we voor minder verspilling!

  • Koppel het apparaat los van de aan- en afvoer.
  • Maak het apparaat droog.
  • Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten en hij niet aangesloten is op een trekschakelaar.
  • Indien u géén gebruik maakt van onze service tillen, dient het apparaat op de begane grond klaar te staan om meegenomen te worden.

Verwijderingsbijdrage koelingen €9,95


SCHADE BIJ LEVERING
Bij aankoop van een product trachten wij (tenzij vermeld staat dat het om een showroom of b-keus gaat) het product vakkundig en onbeschadigd af te leveren. Het kan, om welke reden dan ook, voorkomen dat een product beschadigd blijkt te zijn. Neemt u bij schade aan het product binnen 24uur na aflevering per email of telefonisch contact met ons op. In overleg met u gaan we bepalen of we het beschadigde deel kunnen vervangen of dat we u een financiële vergoeding voorstellen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade wat is opgelopen tijdens bezorgingen door een externe bezorgdienst. Deze dienen onderling tussen de consument en de externe bezorgdienst opgelost te worden.

MELDEN VAN SCHADE EN STORING
U kunt uw schade of storing telefonisch of per e-mail melden bij onze klantenservice. Na ontvangst wordt op basis van de aard van de melding besloten hoe het probleem het beste en op de snelste wijze verholpen kan worden. Wij zullen u hier telefonisch of per e-mail over inlichten.